  • Data: 2002-06-13 22:16:47
    Temat: Re: Kasy fiskalne - wprowadzenie cd.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jun 2002, Arkadiusz Piotrowski wrote:
    [...]
    >+ > Np. dla pośrednictwa liczy się 30-krotność (tak, nie ma błęu !)
    [...]
    >+ Nie bardzo rozumiem o jakie pośrednictwo chodzi??? I jaka jeszcze sprzedaż
    >+ nie licdzy się "wprost" bo pierwszy raz o czymś takim słyszę......?

    Zeznaję że popełniłem błąd gruby i pomyliły mi się "wejście
    w VAT" z "wejściem w kasę" (patrz inny post).
    Powołałem się "nie w temacie" na zapis art.14.4.2: "30-krotność kwoty
    prowizji..." odwołujący się do usług "zleceń, agencji, komisu,
    czynności maklerskich, lub o podobnym charakterze" (nie po kolei
    i nie dosłowny cytat !).

    Pozdrowienia, Gotfryd