  • Data: 2002-06-11 21:29:57
    Temat: Re: Kasy fiskalne - wprowadzenie cd.
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ae5n8f$d60$1@news.onet.pl...
    > Jeszcze mam pytanie dotyczące liczenia obrotu do wprowadzenia kas
    fiskalnych
    > dla Vatowca. Czy jeżeli mam sprzedaż fakturowana (dla firm) i sprzedaż dla
    > osób fizycznych(tez wystawiam faktury) oraz sprzedaż bezpośrednia (dla
    > klenta z "ulicy") to aby obliczyć czy przekroczyłem obrót muszę zliczać
    > wszystkie te sprzedaże? Słyszałem rozbiezne opinie, co o tym sadzicie?

    Było tysiąc razy na grupie! Polecam www.Google.com
    Do obrotu do kas fiskalnych wchodzi tylko sprzedaż netto dla osób fiz. nie
    prowadzących dział.gosp. bez wzgędu na to czy sprzedaż na fakture, paragon
    czy bez niczego.

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>