  • Data: 2006-02-10 10:41:32
    Temat: Re: Kasy - będą zmiany w rozporządzeniu !
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@g...com> napisal(a):

    > Dokładnie. Jest informacja że MF ma zamiar poprawić ten błąd. Pytanie co
    > uważają za błąd i jak chcą poprawić.
    >
    > Bo jak np. za błąd uważają że nie tylko ci z 2005 mają mieć kasy, i
    > poprawią to w ten sposób że wszyscy będą musieli mieć kasy?

    Albo poprawienie błędu będzie polegało na tym, że przesuną termin
    instalacji kas dla poszkodowanych podatników na np. 15. lutego :))))))
    Zamiast przywrócenia status quo, czyli limitu kwotowego dla
    wszystkich.

    Tak w ogóle to wyjątkowo pechowo im to wyszło. W 2005 przyszedł niższy
    ZUS i kupa ludzi pozakładała firmy balansujące na granicy dochodu i
    funkcjonujące WYŁĄCZNIE dzięki niższemu ZUSowi. Mam kilku znajomych,
    którzy gdyby mieli płącić pełny ZUS, to 2005 zakończyliby na stracie.
    Tacy to liczą każdy grosz i kasa fiskalna to dla nich klapa kompletna.
    --
    Samotnik