  • Data: 2006-02-10 19:57:36
    Temat: Re: Kasy - będą zmiany w rozporządzeniu !
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > No mnie też nie cieszy że obok ktoś robi to samo i ma z defaulta o 400
    > zł mniejsze koszta, ale jednak doceniam istotę tego ruchu dla
    > poruszenia rynkiem w Polsce. Pewnie 95% z tych firm upadnie i niczego
    > nie osiągnie, ale może te 5% się rozwiną, a inaczej by nigdy nie
    > wystartowały.

    Trzeba myśleć po amerykańsku: nie ma nic złego w upadku firmy i nie jest to
    żadną tragedią. Większość firm upada, ale ludzie i zasoby nie marnują się. W
    większości są wykorzystywane w nowym biznesie. Pod warunkiem oczywiście, że
    jest sprawny rynek wtórny.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/