  • Data: 2006-02-10 10:14:23
    Temat: Re: Kasy - Rzeczpospolita napisała
    Od: "Ciekawski" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za odpowiedzi,

    to zego wynika za nawet jak klient przyjdzie osobiscie po odbiur towaru nie
    moge od niego wziasc gotowki tylko musi mi przelac na konto ! Zgoda ? ok to
    w takim wypadku omijam zakup kasy/drukarki fiskalnej i wszystkie zaplaty
    kieruje na konto bankowe. Oczywiscie robie sobie dla takiego klienta pisemko
    w ktorym pisze ze zaplaci w ciagu tam ilus dni na konto. Drogo pocztowa to
    jak doklanie to interpretowac ? listem ? czy jak = ba jak listonosz mi
    przyniesie pieniazki to tez powinno sie to na kasie wbic ???