  • Data: 2006-05-11 05:37:46
    Temat: Re: Kasa, wysyłki, allegro
    Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO nie ma potrzeby. Ba, dyskusyjne jest czy tak wolno - znajdziesz
    > kilka dyskusji w archiwum (groups.google.pl -> zaawansowane).

    Dziękuję. Archiwum przeglądałem i przeglądam, i właśnie jasności nie
    uzyskałem.

    > Powoli...
    > Zacząłeś DG w środku roku?

    Nie, DG rozpocząłem od tego roku i mam limit 39200 zł.

    > Wiesz że limit liczy się "proporcjonalnie do okresu SPRZEDAŻY"?
    > (nie do okresu "prowadzenia DG", ale "sprzedaży" właśnie!)

    Tak, tak wiem, wyczytałem m.in na grupie ;)

    Dzięki za choć te krótkie odpowiedzi, choć nadal nie mam pewności
    jak to robić, żeby było ok.
    Może księgowa rozjaśni kwestie, a może uda się nie kupować tej
    "cholernej" kasy, którą tradycyjnie Zyta "obiecywała" że "będzie prościej".

    pozdr
    Grzegorz