  • Data: 2006-02-06 19:05:25
    Temat: Re: Kasa, sprzedaż wysyłkowa
    Od: "muzzy" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3561.000000cf.43e6207c@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > mam pytanie dotyczące obowiązku posiadania kasy fiskalnej. Sytuacja jest
    > taka : firma działa od września 2005, sprzedaż głównie dla firm, sprzedaż
    > dla
    > osób fizycznych w 2005 < 20000. W styczniu 2006 kilka sprzedaży dla osób
    > fizycznych ( Allegro, faktura, przelew ). Czy, przyjmując najbardziej
    > niekorzystną interpretację rozporządzenia ( czyli zwolnienie do
    > 31.12.2005 )

    własnie doszukałem sie że rozporządzenie zostało w grudniu zmienione
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060202/p
    rawo/prawo_a_4.html
    z czego wynika że kase trzeba bedzie miec po 31 marca

    Tylko nie wiem dlaczego dzis dostalem pisemko z US o koniecznosci zakupu
    kasy po 31 grudnia 2005, Czyzby spece z US nie wiedzieli nic o zmianie
    rosporzadzenia?

    pozdr.

    Muzzy