  • Data: 2006-03-29 21:48:19
    Temat: Re: Kasa fiskalna od 1 kwietnia?
    Od: <assp> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli juz przekroczyles obrot to nawet jak zaprzestaniesz to juz nic to
    nie
    > da.

    Dlaczego myślisz, że nic nie da?
    Kasy fiskalne musisz używać tylko do sprzedaży dla osób fizycznych.
    Jeżeli widzisz, że przekroczyłeś limit to zaprzestajesz sprzedawać osobom
    fizycznym, ponieważ musiałbyś to robić za pomocą kasy. Jeżeli chciałbyś
    dalej sprzedawać bez kasy łamałbyś prawo.
    Według ustawy, sprzedając dla firm nie musisz mieć kasy, więc wydaje się
    wszystko w porządku.
    Nie mam tego na piśmie, ale dzwoniłem do US i potwierdzili to co napisałem,
    chociaż bez podkładki do końca nie jestem pewien.
    pzdr assp