  • Data: 2003-12-30 22:27:34
    Temat: Re: Kasa fiskalna a złodziejskie operacje "serwisantow"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Dec 2003, it was written:
    [...]
    >+ wyliczyli modul fiskalny na 1000zl.
    >+ Pokazcie mi uklad scalony, masowej produkcji, jakas pamiec kilka MB za taka
    >+ kwote... zlodzieje smierdzacy.

    Ej, no...
    To nie "układ scalony" kosztuje, tylko jego *fizyczne
    zabezpieczenie* plus cała "papierkologia" z tym związana.
    Równie dobrze możesz się awanturować, że za średnią płacę w .pl
    przysługuje ledwie (+/-) 10 papierków z napisem "200 zł", które
    w masowej produkcji przecież nie mogą być takie drogie ;)
    (wiem, wiem - naciągam porównania; ale w "module" również nie
    elektronika kosztuje !)
    [...]
    >+ ze musi przeprowadzic jakies tam konserwacje,

    Ściślej: to ty musisz zadbać żeby konserwację zrobili :( !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał, bynajmniej nie fan kas fiskalnych :))