eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKara z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego-> co z tym zrobić ??? › Re: Kara z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego-> co z tym zrobić ???
  • Data: 2004-07-20 07:19:56
    Temat: Re: Kara z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego-> co z tym zrobić ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jul 2004, SMi wrote:

    >+ Witajcie !
    [...]
    >+ Tak minął czas do kwietnia i wtedy po wstępnej naprawie go zarejestrowałam.
    >+ Przez ten cały czas samochód stał w warsztacie, teraz też stoi, bo jeszcze
    >+ zostały do dokończenia drobiazgi.
    >+
    >+ Dzisiaj Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przysłał mi wezwanie do zapłaty

    Sprawdź na okoliczność hasła "UFG" oraz podobnych groups.googlem grupę
    prawo oraz tam (na .prawo, a nie na .podatki) również napisz.
    Z tego co pamiętam - niestety tak jest... niewyrejestrowany (a wyre-
    jestrować się praktycznie da tylko przez złomowanie, sprzedaż lub
    zgłoszenie przestępstwa) pojazd ma być ubezpieczony :(

    pozdrowienia, Gotfryd