    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KURS PRZELICZENIA DLA FAKTUR WEWNĘTRZNYCH
    Date: Mon, 10 May 2004 04:51:12 +0200

    On Sun, 9 May 2004, D.A. wrote:
    [...]
    >+ Gdy szukalem podstawy prawnej to nigdzie nie znalazlem konkretnego zapisu
    >+ ale:
    >+ 1. tabela, ktora jest drukowana w Rz. zawiera taka uwage - wydrukowana
    >+ tabela wyglada jak zywcem skopiowana z ogryginalu.

    Znaczy NIE jest skopiowana, bo zawiera dodatkową uwagę czy jak ?
    (nie wiem czy mam jakiś "papierowy" egzemplarz RP z "tabelką" :))

    >+ takie same warunki prowadzenia tejze. Stosujac kurs ogloszony dzisiaj
    >+ i sciagniety z internetu masz warunki by wykazac inne wartosci po
    >+ przeliczeniu niz podmiot "niezinternetowany".

    Uprzejmie proszę o wzięcie pod uwagę zarzutu pt. "wciskanie kitu" :)
    Aczkolwiek wiadomo mi że są miejsca w .pl gdzie nawet prąd nie
    występuje :], co nie zmienia faktu że przenośne radioodbiorniki
    tam działają ;)
    Radio nie tylko wzorzec czasu podaje, wzorzec kursu też !

    >+ Nawet mozesz manewrowac: wybrac kurs wygodniejszy.

    Owszem. VATem od biletu ">50km" też mogę "manewrować", wpisując
    go w koszt albo odliczając.
    Podobnoż "co nie jest zabronione".... :)

    >+ To takie przemyslenia. Tez przez pewien czas przeliczalem po kursie
    >+ wygodniejszym i gdy ktos bedzie mi zarzucal, ze robilem zle bede podawal
    >+ argument o braku takiego umormowania w przepisach. Teraz jednak biore kurs
    >+ ogloszony w dniu poprzednim.

    :)
    Ciekawe co zrobisz jak kiedyś będziesz MUSIAŁ wystawić "papier"
    o 9:00 rano :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)