  • Data: 2006-04-02 16:13:20
    Temat: Re: KUP w PIT36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grzechoo wrote:
    > Tak jeszcze chwilę się zastanowiłem i mam jeszcze jedno pytanie.
    >
    > Czy KUP za miesiące przepracowane za granicę mogę wpisać w poz.40, jeżeli
    > rozliczam się metodą wyłączenia z progresją? Raczej powinienem to chyba
    > odjąć od kwoty w poz.160. Jeżeli tak, to ile wpisać w poz.40, a ile odjąć od
    > poz.160?

    Aaa.
    W poz 40 wpisujesz tylko koszty polskie.
    Całość zagraniczną wpisujesz w części H.
    Zobacz, że tam jest napisane Dochody, a nie przychód, czyli już po
    odliczeniu KUP za te 3 miesiące.
    Pamiętaj, że jeszcze masz kwoty zwolnione z podatku (max 30 dni) o które
    też pomniejszasz dochód do wykazania w polu 160.