    From: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KUP przy umowie o dzieło
    Date: Fri, 29 Jul 2005 10:19:50 +0200

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    news:dcbmre$2f7$4@news.onet.pl...
    > ###----- w odpowiedzi na list od niezbecki -----###
    >
    > poprzednio nie doczytałem - brutto oczywiście

    a kiedy uznaje się te koszty?

    1/ całość w miesiącu, w którym otrzymuje się rozliczenie od wykonawcy
    (bezpośrednio po zakończeniu wykonywania dzieła)?
    2/ całość w miesiącu następnym, w którym wypłaca się wykonawcy wynagrodzenie
    netto (jeżeli jest to kilka tygodni po wykonaniu dzieła)?
    3/ część w miesiącu, w którym wypłaca się wykonawcy wynagrodzenie netto, a
    część w miesiącu następnym, kiedy odprowadza się zaliczkę na PIT?

    paff