  • Data: 2012-01-31 23:21:27
    Temat: Re: KPiR - sprzedaż tylko po zaksięgowaniu faktury ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jan 2012, Marek wrote:

    > Podsumowując, to z tego co zrozumiałem to jesli księguję sam - sprzedaż po
    > zaksięgowaniu faktury, jeśli biuro niekoniecznie.

    Ale przejdź w tryb, w którym najpierw czytasz, potem rozumujesz,
    nie na odwrót. Założenie, że ktoś z obecnych jest w stanie
    wydedukować co minister wymyślił jest błędne, założenie, że
    jesteś wyjątkiem też się nie sprawdziło ;)
    Hint: tam napisali "przed otrzymaniem faktury".
    I zdaje się "dokonał obrotu" na liście operacji (oprócz
    przyjęcia do magazynu, czyli - jak kto woli - *mimo*
    nieotrzymania fizycznie, a forwardowania [przepraszam] towaru).

    pzdr, Gotfryd