  • Data: 2002-05-15 10:30:23
    Temat: Re: KPiR na komputerze
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paragraf - KP napisał:
    (to pierwsze to nie Paragraf a TYM, ale to Parargraf
    pochlastał nagłówki:-)))
    ^^^^^
    To Paragraf:
    > ------------------------------------------- Nie zgłaszasz tylko
    > zapoznaj się z zasadami ( ustawą) prowadzenia księgi komputerowo .

    Zapewne chodziło Ci o *rozporządzenie* Ministra Finansów w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
    Bo jeżeli faktycznie jest jakaś ustawa, to musiałam mocno spać.

    Maddy

    ps. Stara sztuka cytowania odchodzi w zapomnienie, młodziez nie
    potrafi połapac się w nagłówkach i znacznikach, ech... pora umierać...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl