  • Data: 2009-05-07 11:02:47
    Temat: Re: KOP -- kwit z parkingu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 May 2009 12:49:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A co to jest PKPIR (jeszcze mogę się domyśleć, ale wolę zapytać) i co to
    > jest DW?... Kwity opiewają nie piękno krajobrazu, lecz opiewają na 26
    > złotych każdy... (a mam dwa takie i pewnie będzie ich więcej)

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

    § 14. 1. Na udokumentowanie zapisów w księdze, dotyczących niektórych
    kosztów (wydatków), mogą być sporządzone dokumenty zaopatrzone w datę i
    podpisy osób, które bezpośrednio dokonały wydatków (dowody wewnętrzne),
    określające: przy zakupie - nazwę towaru oraz ilość, cenę jednostkową i
    wartość, a w innych przypadkach - przedmiot operacji gospodarczych i
    wysokość kosztu (wydatku).

    2. Dowody, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć wyłącznie:

    9) wydatków związanych z parkowaniem samochodu w sytuacji, gdy są one
    poparte dokumentami nie zawierającymi danych, o których mowa w § 12 ust.
    3 pkt 2; podstawą wystawienia dowodu wewnętrznego jest bilet z
    parkometru, kupon, bilet jednorazowy załączony do sporządzonego dowodu.