  • Data: 2007-06-11 03:04:46
    Temat: Re: KONTRAKT MENEDZERSKI - Jaka kwota do wyplaty.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Jun 2007, Artur wrote:

    > Byla faktura Vat. za wykonaną usluge w ramach prowadzonej dzialalnosci
    > gospodarczej.
    > Usługa musiala byc wykonana osobiscie. Z tego tez tytulu taka a nie inna
    > forma opodatkowania

    Oczywiście przepisy o VAT są zaplątane jak mało co :(
    Ale IMHO, przynajmniej *na dziś* (tak, pamiętam że nowelizowali toto
    fafnaście razy) jak czytam to mi wychodzi, że klasyfikacja dla potrzeb
    podatku dochodowego *narzuca* podpadanie lub nie pod VAT w zakresie
    umów wykonywanych osobiście.
    Inaczej mówiąc, fakt wykonywania czegoś "w ramach wpisu DG" się nie
    powinien liczyć - skoro dla PDoOF to jest "umowa wykonywana osobiście",
    podpadająca przy okazji pod restrykcje "zakaz liniowego" itp, to
    ów fakt IMHO oznacza *również* że taka umowa nie podlega pod VAT.
    Nie wykluczam że dwa lata temu było to inaczej na głowie postawione :)

    pzdr, Gotfryd