  • Data: 2007-06-05 19:15:38
    Temat: Re: KONTRAKT MENEDZERSKI - Jaka kwota do wyplaty.
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przedstawie nastepujaca sytuacje
    >
    > 1. W miesiacu styczniu 2006 otrzymalem wynagrodzenie za fakture wystawiona w
    > Grudniu 2005.
    > 2. Faktura dotyczyla wykonania uslugi zgodnie z podpisanym kontraktem
    > menedzerskim. (netto 9900 zł)
    > 3. pracodawca wypłacił mi 9900 + VAT w styczniu 2006.
    > 4. kontrakt przestal obowiazywac 31 grudnia 2005 roku.
    >
    > 4. Otrzymalem za rok 2006 Pit-11 z danymi:
    > - dochod 9900 koszty uzuskania 102,25 nalezna zaliczka - 1055,70 zl
    >
    > Teraz pytania:
> [...]

    Ktoś coś pomieszał?
    Prowadzisz działalność gospodarczą ? Jesteś Vat-owcem ? W której rubryce PIT11 -
    masz wykazane kwoty ? Kontrakt był zawarty netto czy brutto ??? Kwota wolna w
    kup ????
    Obawiam się , że cos pomieszałeś. Jesli zależy Ci na odpowiedzi - musisz
    doprecyzować pytanie.(jak na menagera przystało)
    Pzdr- Kriss