  • Data: 2003-01-29 00:00:28
    Temat: Re: KASA FISKALNA -KONTROLA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jan 2003, recepcja wrote:

    >+ Myłę że dla US jest ważny Moduł Fiskalny + raport sprzedaży Faktur NORMALNY
    >+ PROgRAM SPRZEDAJE ALBO NA FAKTURĘ ALBO NA PARTAGON FISKALNY
    >+
    >+ a może sie mylę?

    Nie, ty mylisz dwa pojęcia, IMHO !
    1. "Dla US jest ważny moduł fiskalny". Prawda, ruszenie tego
    modułu może oznaczać bankructwo
    2. "US ma prawo interesować się komputerem na DG". Tak, US ma
    prawo interesować się komputerem na DG, również bez związku
    z modułem fiskalnym, tak samo jak ma prawo przejrzeć wszystkie
    dokumenty związane z DG - również te ktorych *nie musisz* mieć
    a masz. (ktoś tu kiedyś pisał że nadmiar dokumentów... nie,
    nie że zawsze szkodzi, tylko sobie przypomnieć nie mogę :[)

    >+ pozdrawiam

    Wzajemnie, Gotfryd
    (wnoszący o odpowiadanie pod cytatem !)