  • Data: 2014-02-01 09:29:58
    Temat: Re: Jeszcze więcej cud podatków od premiera Tuska (PO)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-01 00:04, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]

    A mi coś mówi, że jako liberał naczytałeś się o krzywej Laffera. Która
    ma tylko jedną wadę - jest równie wirtualna jak "wolny rynek",
    "Liberalny polityk" itp. Wiadomo jedynie co się dzieje w punktach 0 i
    100% - czyli tych co ich w praktyce nikt nie widział.

    Żeby nie było - nie uważam, że podnoszenie podatków jest ok, ale
    powoływanie się na krzywą Laffera, to jak określanie średniej ilości
    orgazmów na podstawie prawiczka i gwiazdy porno - wiadomo ten pierwszy
    nie poruchał, ta ostatnia udaje, ale co to ma wspólnego z tobą:P

    Shrek.