  • Data: 2006-01-31 12:23:14
    Temat: Re: Jeszcze w temacie tych nieszczesnych kas
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@N...alpha.net.pl> napisal(a):

    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    >
    > IHMO jeśli spełnił pozostałe warunki dot ewidencjonowania dowodów zapłaty
    > ( dane adresowe kupującego itd) czyli ma pokrycie na każdą sprzedaż w
    > przelewie bankowym nie dotyczy go zakup kasy(zwolnienie przedmiotowe,które
    > dotyczy czynności wykonywanych przez podatnika).Przywilej ten zostaje
    > utracony w momencie zapłaty np.kompenstatą ( firma kurierska kompensuje
    > swoja należność za usługi od sprzedającego (Ciebie lub mnie) z wpłatami
    > podbranymi przy odbiorze przesyłki od kupujących),każdą inna forma płatności
> [...]

    Czekaj - nie tłumacz mi na czym polega zwolnienie "na sprzedaż wysyłkową". :)
    Ja doskonale wiem. Chodzi mi o to, czy fakt, iż podatnik nie miał ani złotówki
    sprzedaży osobom fizycznym, której nie dałoby się podciągnąć pod zwolnienie
    "na wysyłkową", coś zmienia w kwestii utraty zwolnienia ogólnego, kwotowego
    na 2006 rok.

    Jednym słowem - czy jeśli w zeszłym roku sprzedawałem wyłącznie "wysyłkowo",
    to w tym roku mam limit 20tys do końca marca, czy nie mam, tak samo jak
    ci, którzy sprzedawali niewysyłkowo.
    --
    Samotnik