  • Data: 2005-04-02 19:59:53
    Temat: Re: Jeszcze o WDT
    Od: "Plissken" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma pieczęci - nie ma 0%. Ratunku!!!

    Jakie w tym kraju jest wszystko poje**** Nie dosc, ze przedsiebiorcy nie sa
    rownie traktowani wobez podatku VAT, to jeszcze kazdy traktowany jest na
    wejsciu jak zlodziej. A moge sobie popitolic dowoli, jak mi przyjdzie jakis
    oszolomiony urzednik kontroler z misja to nic mi nie pomoga pieczatku,
    dopierdzieli sie do byle lajna. I przez to nie moge spac spokojnie, za marne
    pieniadze odpowiedzialnosc ciazy straszliwa. Co za chory kraj, moge pojsc
    siedziec za zobowiazania podatkowe, a staram sie robic wszystko jak nalezy.
    Powoli zaczyna mi sie nie chciec zyc :(

    Plissken