  • Data: 2011-05-17 17:12:24
    Temat: Re: Jednoosobowa DG a zmiana adresu zameldowania.
    Od: piotrsaw <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 11:39, Łukasz Widomski pisze:
    > Witam,
    >
    > W najbliższym czasie zamierzam się przeprowadzić (to samo miasto tylko
    > inny adres).
    > Mam zarejestrowaną jednoosobową DG (KPiR, VAT, VAT-EU) na dotychczasowy
    > adres zameldowania, w tym roku dojdzie obowiązkowo kasa fiskalna. Czy
    > opłaca się przerejestrowywać działalność na nowy adres zameldowania i
    > czy jest to konieczne.
    > Rozważam takie warianty:
    > 1. Przeprowadzam się i nie zmieniam meldunku. Tam gdzie się da zmieniam
    > tylko adres korespondencyjny (kontrahenci).
> [...]
    Urzędu Skarbowego nie interesuje, gdzie jesteś zameldowany. Podajesz
    adres, pod którym będziesz uchwytny. A jak nie będziesz, to Twój problem :-)
    Meldunek co innego, działalność co innego. Ja np. gdzie indziej jestem
    zameldowany, gdzie indziej mieszkam a gdzie indziej mam DG. I nie ma
    żadnego problemu. Dla US ważny jest tylko adres zamieszkania.

    Pozdrawiam

    Piotr (również p...@g...com)