  • Data: 2011-05-19 10:05:29
    Temat: Re: Jednoosobowa DG a zmiana adresu zameldowania.
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-05-19, o godz. 00:19:05
    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Dlatego wolałem się zameldować :). Swoją drogą, ile to już trwa?

    Ja zwykle też nie kopałem się z koniem, ale tutaj stwierdziłem że
    trzeba się pobawić, zwłaszcza że to nie skarbówka.
    Taki trening przed ewentualnym cięższym starciem :)

    > Rozumiem że sprawa jest w trakcie?

    Trwa to kilka miesięcy, głównie dlatego że przez kawał czasu
    nie składałem zażaleń :)
    Np SKO - mimo że uchyliło decyzję UM "do gołej ziemi" - nie raczyło mi
    tej decyzji przysłać samo z siebie, dopiero wezwanie do usunięcia
    naruszenia prawa zadziałało i za kilka dni decyzję miałem.

    Jak widać nawet w błahej sprawie wpisu do EDG kodeksowe "jeden, max
    dwa miesiące" oraz "bez zbędnej zwłoki" to tylko frazesy dla naiwnych.

    Tomek