  • Data: 2007-03-07 14:39:59
    Temat: Re: Jakieś doświadczenia z pracą na CafeFirma?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik GP napisał:
    > Czy ktoś z grupowiczów pracuje na oprogramowaniu kaliskiej firmy dGCS? To
    > jest linia produktów CafeFirma.
    > Bardzo jestem ciekawa czy sobie chwalicie ich oprogramowanie?

    Pracujemy od 1993 roku, wczesniej na dosie, teraz na windowsie
    im dalej, tym mniej jestem zachwycona - ale wygrywają jak dla mnie
    przejrzystością wydruków w amerykance, przyzwyczajeniem w kipr. Nie
    spodobały nam sie płace pod windą, przeleżały czas jakiś nie ruszane, w
    tym roku wrócilismy do płac pod dosem - na razie trudno mi się
    wypowiedzieć jak działają, bo były jakieś problemy z ustawieniem ich w
    sieci.
    Poza tym są łatwe w obsłudze - poza tymi nieszczęsnymi płacami pod windą

    Trzeba przyznać, że autorzy programów, chętniw wysłuchuja uwag, starają
    się poprawić wychwycone błędy i przesyłają albo @ albo na płycie (często
    bezpłatnie, często tylko w cenie wysyłki) nowe wersje programu. W ten
    sposób, prze zblisko 2 lata nie płaciłam za aktualizacje zgłaszając
    błędy. Ale osobiście wolałabym zapłacić.
    Natomiast co do obsługi - prawie 2 tygodnie czekałam na wysłanie nowych
    wersji programów, które miały każdorazowo tego samego dnia pójść
    priorytetem. Nie mogli wysłac ich @ ze względu na wilekość plików. Po 2
    tygodniach okazało się, że można i @ je wysłać, i za kilka dni dotarły
    juz na płytach.

    nawet nie wiedziałam, że teraz jest to CafeFirma, dla mnie pewnie zawsze
    to będzie dgcs;-)