  • Data: 2013-01-30 01:39:15
    Temat: Re: Jakie jednostki przy sprzedaży płynów.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013, Jacek wrote:

    > Przyznam, że się nie spotkałem z rozpuszczalnikami z akcyzą (mam tu na myśli
    > rozpuszczalniki w sensie handlowym np. do farb, a nie w sensie fizycznym, jak
    > woda, węglowodory itp.).

    Ale zawierają substancje akcyzowane.

    > Wykaz wyrobów akcyzowych nie zawiera ani słowa o rozpuszczalnikach.
    > Czyżbym był w błędzie?

    Hm.. nie dam głowy, czy rozpuszczalniki z zawartością nafty,
    benzyny, benzenu i innych takich to nie kategoria "wyroby
    energetyczne". Jest tam (art.87) mowa o "mieszaniu".

    A innej podstawy (niż potencjalny problem akcyzowy) do stosowania
    konkretnej metody mierzenia nie widać.
    W przypadkach odległych od akcyzy doskonale widać, że każdy
    mierzy czym mu tam pasuje :)

    pzdr, Gotfryd