  • Data: 2002-01-15 18:32:47
    Temat: Re: Jakie dokumenty i gdzie ?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zglosic do US wlasciwego ze wzgledu na podatek dochodowy (miejsce
    > zamieszkania)

    NIP-3 + decyzję o wykreśleniu z ewidencji.

    > i wyrejestrowac w urzedzie wlasciwym do VAT (miejsce prowadzenia
    > dzialalnosci)

    Tu będzie ciężko skoro nie był vatowcem :))))

    > trzeba tez zglosic do ewidencji dzialalnosci gospodarczej.

    Aby dotać decyzję o wykreśleniu :))

    > Nie pamietam czy do urzedustatystycznego tez.

    Ja też nie pamiętam :(((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski