  • Data: 2002-01-15 13:23:23
    Temat: Re: Jakie dokumenty i gdzie ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a21a33$k29$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Prowadze jednoosobowa DG na karte podatkowa (zwolniony z VAT)
    > Teraz w styczniu chcialem zakonczyc dzialalnosc i mam pytanie.
    > Jakie dokumenty i gdzie nalezy zlozyc ?
    > Do ZUS to wiem,... dwie deklaracje.
    > a jakie do US i ewentualnie gdzie jeszcze ??
    > Pozdrawiam Jacek

    Trzeba dokonac spisu z natury na dzien zakonczenia dzialalnosci (remanent
    likwidacyjny).
    Bedzie uwzgledniony w "rocznym picie". mozna zlozyc tez pit -5, ale
    prawdopodobnie
    nie trzeba. (jesli nie przekroczy sie dochodu, od ktorego "wkracza sie" w 1
    przedzial podatkowy - 19%).
    Zglosic do US wlasciwego ze wzgledu na podatek dochodowy (miejsce
    zamieszkania)
    i wyrejestrowac w urzedzie wlasciwym do VAT (miejsce prowadzenia
    dzialalnosci)
    trzeba tez zglosic do ewidencji dzialalnosci gospodarczej.
    Nie pamietam czy do urzedustatystycznego tez.

    Boguslaw