  • Data: 2002-09-06 06:34:16
    Temat: Re: Jaki rodzaj rachunku wystawia stowarzyszenie? - cd.
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystyna Nahlik" <k...@n...com.pl> napisał w
    wiadomości news:al8179$i9j$1@druid.ceti.com.pl...
    > Witam ponownie,
    >
    > Tym razem od razu przedę do meritum mojego poprzedniego zapytania. Mamy
    > stowrayszenie i sytuację jak wyżej. Wiem już, że możemy wystawić KP.
    Pytanie
    > tylko, czy możemy też wystawić co innego czy tylko i wyłącznie KP? Cały
    > problem zaczął się od tego, że dostałam kilka próśb o faktury VAT od
    > przedstawicieli firm wydawniczych obecnych na imprezie. Mogę im wystawić
    > faktury (wydaje mi się, że nie) czy mam im dać KP i niech się martwią?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    > Krysia Nahlik
    > k...@n...com.pl
    > If beauty is in the eye of the beholder, then so is the beast.
    >
    > Jak w każdej działalności, jeżeli Stowarzyszenie jest zwolnione z VAT, to
    ma wystawiać rachunki, nie może faktur. KP-rozumiem jako dowód kasowy,
    wystawiasz na potwierdzenie wpłaty gotówki, ale dla kontrahenta (firmy) nie
    jest to wystarczające. Może być jednak tak że Stowarzyszenie jest płatnikiem
    VAT i wtedy wystawiasz faktury. Nie znam dokładnie Waszej sytuacji.
    Iwona