    From: "GosiaK" <g...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki opis zadarzenia gospodarczego - pilne
    Date: Tue, 20 Dec 2005 13:30:57 +0100

    Użytkownik "GosiaK" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:do8tdi$ijg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Jako agencja zlecam w firmie X np. druk ulotek i otrzymuję fakturę, gdzie
    > w nazwie mam wpisane np "ulotki - 1 pakiet". Zaraz też wystawiam
    > klientowi, czyli firmie Y fakturę, gdzie wpisuję podobnie lub identycznie
    > nazwę towaru/usługi... Jak powinnam więc zaksięgować fakturę z firmy X -
    > jako "usługi obce" czy "zakup towaru" (i od razu wciągać to w stan
    > magazynu?...)

    Aha, zapomniałabym... Czy zaksięgować taką fakturę jako "zakup towarów" czy
    po prostu "pozostałe wydatki"? Dla mnie logicznym jest, że zlecam wykonanie
    konkretnej usługi pod konkretnego klienta. Ale na fakturze jest to dość
    niejednoznaczne chyba... Chciałabym uniknąć wpisywania każdego druku na
    magazyn.

    pozdrawiam raz jeszcze
    MałGosiaK