  • Data: 2005-12-20 12:27:31
    Temat: Jaki opis zadarzenia gospodarczego - pilne
    Od: "GosiaK" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jako agencja zlecam w firmie X np. druk ulotek i otrzymuję fakturę, gdzie w
    nazwie mam wpisane np "ulotki - 1 pakiet". Zaraz też wystawiam klientowi,
    czyli firmie Y fakturę, gdzie wpisuję podobnie lub identycznie nazwę
    towaru/usługi... Jak powinnam więc zaksięgować fakturę z firmy X - jako
    "usługi obce" czy "zakup towaru" (i od razu wciągać to w stan magazynu?...)
    I jeszcze drugi opis... Jesli mam fakturę z poczty czy firmy kurierskiej, to
    w jaki sposób ją opisać - czy wystarczy "usługi obce", czy musi byc bardziej
    szczegółowo?
    Z góry dziekuję za pomoc.

    pozdrawiam
    MałGosiaK