  • Data: 2009-01-22 08:02:59
    Temat: Re: Jaki numer PKD na wykonywanie dekoracji
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-01-2009 o 08:59:39 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@wywal_towp.pl> napisał(a):

    > Już się nauczyłem, że dzwoniąc do US (Warszawa Mokotów na Postępu)
    > lepiej mieć jak najwięcej danych przy pytaniu np. o stawkę ryczałtu za
    > coś tam. Idzie sprawniej.
    > Do tego dzwonię czasem po kilku różnych USach i prawie zawsze dostaję
    > sprzeczne odpowiedzi ;)

    No bo to najgorszy sposób spędzania czasu i zużywania impulsów ;-)

    Jedyną w miarę bezpieczną metodą jest zaufany doradca podatkowy
    udzielający porad na piśmie (albo elektronicznie, ważne żeby nie ustnie).

    Do tego mozna się posiłkować wiążącymi interpretacjami, ale w tym
    przypadku nic z tego nie będzie bo US nie interpretuje tego czy
    dobrze dobrałeś PKD. Innymi słowy: odpowiedzą Ci na pytanie,
    jaka stawka ryczałtu ma zastosowanie dla PKD które im podasz.
    Jeśli im nie podasz, to napiszą - PKD A to stawka 17%,
    PKD B to stawka 8,5%. Czyli wydasz 40zł na to co sam już wiesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek