  • Data: 2003-07-26 21:01:33
    Temat: Re: Jaki VAT za projekt (graficzny)???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Jul 2003, krejzi wrote:

    >+ Witam prawników!
    >+
    >+ Pragnę zapytać jaki podatek VAT obowiązuje za projekt graficzny - 22 czy 0%?

    0% *na pewno nie*. AFAIK & IMO, za wyjątkiem eksportu rzecz jasna :)
    A jeśli ktoś ci wciska kit że 0% i "zw" to "prawie to samo" - wtedy
    przyjmij że na podatkach to on się nie zna :) !

    >+ Chodzi mi dokładnie o sam zamysł, koncepcję.

    Kwestia była tu wałkowana:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=4b7a0effacf5a0a3&rnum=24

    ...ja głosu nie zabiorę bo za mało na ww. temat wiem.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)