  • Data: 2003-07-31 16:57:12
    Temat: Re: Re[2]: Jaki VAT za projekt (graficzny)???
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale za to jak ułatwia sprzedaż stołu przekraczającego limit
    > "wejscia w VAT" ;) !
    > A wygląda na to, że jasnej odpowiedzi (czy f-ra VAT *może*
    > ujmować pozycje które pod VAT nie podlegają) nie ma. Zakazu
    > też nie ma... tylko do "tabelki ze stawkami" na pewno nie wejdą.
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Czy stawka "nie podlega" nie wejdzie do tabelek ze stawkami?

    Dla jednych na pewno, dla drugich nie. Właśnie trzymam w rękach fakturę VAT,
    na której wśród stawek znajduje się m.in. stawka "n.p.". Jak widać można
    (fizycznie :) taką fakturę wystawić, jak to się ma do ustawy i
    rozporządzenia o VAT - nie zabieram głosu.

    Faktura ta, nie pochodzi z mojej firmy.

    Thomasson