  • Data: 2007-06-03 19:28:52
    Temat: Re: Jaką forme zatrudnienia wybrać
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak a za dwa miesiące jak bedzie mniej pracy to ich zwolnię? Nie
    >chodzi mi o nazewnictwo tylko raczej o fakty ekonomiczne;-)

    Ale tu chodzi własnie o nazewnictwo. W skrócie: Jesli chcesz zatrudnić, to
    umowa o pracę. Jesli chcesz zlecić wykonywanie jakiegoś zadania, to umowa
    zlecenia. Jesli chcesz zlecić wykonanie jakiegoś zadania z efektem
    końcowym - umowa o dzieło.
    Czasami przy niektórych zadaniach mozna zastosować każdą z tych umów. Warto
    jednak wtedy pomysleć o pozostałych aspektach tj. np. odpowiedzialnosci za
    wykonaną pracę / wykonane zlecenie / wykonane dzieło. Nie zawsze pieniadze
    sie powinne liczyć.

    Przy każdej z tych umów wydatki będą kosztem.