    From: "J. Boro" <r...@i...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak zlikwidować / połączyć firm
    Date: Sat, 8 Nov 2003 17:35:39 +0100

    > Ale ustawa wyraźnie zawiera: "wniesienia w formie wkładu".
    > Masz jakąś interpretację że przekazanie małżonkowi
    > to jest "wniesienie" ?
    > Jakby chciał S.C. otworzyć - to owszem... Ale J.B. najwyraźniej
    > chce z kraju wybyć albo coś w tym stylu :)

    He, he :) nie zamierzam wybyć, po prostu taki układ sprawdzał się kiedy
    firemki służyły do dorabiania sobie do nauczycielskiej pensji. Ale teraz
    kiedy zaczęły się kręcić "na poważnie" sprawia to sporo problemów. Chociażby
    z zatrudnianiem pracowników, podziałem ich kompetencji, inwestycjami,
    rozliczniem kosztów, kredytem itp. ... ale to temat na inną bajkę.
    No więc który z moich pomysłów będzie lepszy ? A może jeszcze inny sposób
    się znajdzie?

    J. B.