  • Data: 2011-03-11 09:33:37
    Temat: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2011 10:10, tomek pisze:
    > Nie wiem czemu ale mam wrażenie że naciągnąłeś tutaj stan faktyczny
    > do granic możliwości.

    ŻĘ kę?

    > Na pewno nie szybciej/prościej będzie wziąć
    > kalkulator niż ciągnąć kolejny wątek z cyklu "klocki mi się
    > rozsypały" ?

    Twój prymitywny czytnik nie ma opcji ignorowania wątków?
    Pytano mnie o szczegóły, to odpowiedziałem.

    > WTF ?

    The duck says quack.

    Której części tego zdania nie rozumiesz. No dobrze, może uprościłem. Nie
    pożyczek, a rat spłaty pożyczek.

    > Z ciekawości - to jakieś zawody z cyklu "kto ma wię...cej" ?

    Analiza rynku celem rozpoznania innych możliwości i podjęcia decyzji
    zawodowych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek