  • Data: 2011-03-11 12:37:05
    Temat: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2011 12:48, tomek pisze:

    > A jak porównasz swoje dochody z dochodami kolegi który miał
    > wypłaty z umowy o pracę, inne w każdym miesiącu tak że się nie da
    > zsumować, do tego umowy "osobiste" bez rachunków z płatnościami do ręki
    > które wydał bez paragonów, i kilkoma innymi ciekawostkami ?

    No właśnie. Temu myślałem, że na bazie PIT-11 da się takie coś oszacować
    i wtedy by można szybko i wygodnie dokonać analizy potrzebnej do
    podjęcia decyzji zawodowych.

    Skoro się nie da, to trudno. Od pewnego czasu w tym wątku jedynie
    wyjaśniam stawiane przez rozmówców kwestie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek