  • Data: 2005-01-08 23:03:08
    Temat: Re: Jak wystawic fakture wewnetrzna i rachunek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Jan 2005, arkady wrote:
    [...]
    >+ Jak taką fakturę wystawić i w jakim programie?

    ...pyk... (to szczęka o stół "w kwestii programu").
    MY mamy wiedzieć co za programów używacie ???
    Wystawia się "normalnie".... :| (to jest dokument WEWNĘTRZNY !).

    >+ Druga kwestia to rachunek za umowę o dzieło jaką wykonał pewnien Pan od BHP
    >+ na rzecz naszej firmy.
    >+ Jak ją wystawić. Jakie dane są niezbędne?

    Ekhm... FORMALNIE to ON powinien wystawić rachunek :>
    (a ty go sprawdzić). Ja już idę sobie ;) może ktoś podsumuje
    "co ma być" (a groups.google.pl -> zaawansowane NA PEWNO ma
    w archiwach :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)