  • Data: 2004-02-03 10:09:38
    Temat: Re: Jak wymusić podpisanie noty korygującej
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Poradźcie z tym teraz można zrobić?
    >moze by sprobowac z lamaniem palcow? :)

    Moze to byloby nieglupie i skuteczne, ale nie o to mi chodzilo. Zdaje sobie
    sprawe, ze "wymusic" brzmi moze zbyt brutalnie, ale nie chcialem zaczynac
    kolejnego watku tytulem "nota korygujaca".
    Bardziej chodzilo mi o aspekt prawny. Czy mam z tego powodu robic korekty
    deklaracji VAT i podatku dochodowego? Czy jezeli faktura jest bledna (bledny
    numer rejestracyjny), to czy moge mimo tego wpisac ja w koszty (czy mam wpisac
    z VATem, skoro nie moge odliczyc VAT-u)?
    Czy skoro wyslalem korekte poleconym, to moge uznac ze zostala przyjeta (ale
    nie mam podpisanej kopii korekty)?

    Dla Ciebie moze to wydawac sie smieszne a dla mnie to wcale nie jest do
    smiechu. Kwota nie jest ogromna, wiec gdybym wiedzial, ze bedzie taki problem,
    to bym wyrzucil to poprostu do kosza. Kobieta obiecala mi, ze wysle mi
    korekte, wiec myslalem, ze bedzie OK.

    Pozdrawiam,
    nebe
    archiwum i przeszukiwanie newsów