eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc! › Re: Jak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
    From: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
    Date: Wed, 26 Feb 2003 17:27:04 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@proxy2.netia.pl

    > Myślę że należy rozgraniczyć sprawę związku i sprawy formalne. W końcu
    przy
    > takich decyzjach konsekwencje powinny ponieść dwie strony . Jeżeli jest
    > kredyt, to może była narzeczona powinna partycypować w nim w jakis sposób
    .
    > Może moglibyście się umówić , że mieszkanie jest wspólne , bierzecie
    kredyt
    > , razem spłacacie i szukacie chętnego do kupna. PO kupnie dzielicie się
    tym
    > co dostajecie ? Radziałbym się udac do prawnika od prawa cywilnego. Umowa
> [...]

    Najzupelniej sie zgadzam, nie mam zamiaru tych dwoch rzeczy w tej sytuacji
    mieszac.
    Nie mniej jednak najbardziej adpowiadaloby mi rozwiazanie takie aby nie miec
    na swoim koncie kredytu.
    Twoja propozycja nie jest dla mnie zbyt korzystna poniewaz mnie zalezy na
    tym co wyzej napisalem.
    Albo cesja na narzeczona albo wycofanie sie z tych umow w ogole, pytanie
    tylko czy w ogole mozliwe.
    Emocje sa tu oddzielna kwestia.