eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc! › Re: Jak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
  • Data: 2003-02-26 06:16:50
    Temat: Re: Jak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl> wrote in message
    news:b3g4gv$4dr$1@news.onet.pl...
    > Przesrana sytuacja, jak to mozna sie przejechac.

    No niestety tu masz racje. Masz to szczescie, ze jeszcze nie podpisales
    umowy notarialnej, bo potem
    bylbys zalatwiony jeszcze gorzej (przy sprzedazy podatek itp). A tak masz
    "tylko" do straty zadatek 5tys
    i wszystkie prowizje. No i do wydania kolejne oplaty manipulacyjne. Nie wiem
    jak w banku, ale np w PKO
    nie ma prowizji za wczesniejsza splate. Teraz mozesz probowac
    przegengocjowac kredyt co wiazac sie moze
    z ponowna prowizja, lub wziac go "jakby nigdy nic" (chyba, ze do ost.
    transzy optrzebna jest juz um. notaialna) i splacic wczesniej. Czyli jak
    dostaniesz kase spowrotem.

    Pozdrawiam i wspolczuje, wiem co przezywasz
    Janusz