eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wpisać towary w kase fiskalną, z jaka dokładnością › Re: Jak wpisać towary w kase fiskalną, z jaka dokładnością
  • Data: 2007-01-08 12:58:39
    Temat: Re: Jak wpisać towary w kase fiskalną, z jaka dokładnością
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętam ze całkiem niedawno widziałem opis (interpretacji? komentarz?)
    > gdzieś na .prawo, gofin albo czymś podobnym, w którym wywodzono że tak
    > nie jest (i opis może być dowolny). Ale nie mam pod ręką :)
    > Jak autor pytania znajdzie to niech się pochwali :)
    >
    > A może inaczej: podaj przepis, określający jaka musi być szczegółowość
    > owego "opisu"?

    Przepisu odnosnie szczególowości co prawda nie masz (mówi tylko ze ma byc
    "nazwa") ale interpretacje US już wiele wyjaśnią, np. PP-I-005/417/AD/05 *
    PP/443-61-2/BP/05
    Przy zaliczkach treść moze być podana wg tej interpretacji: PP/443-95/05
    pozdrawiam, jacenty

    --
    PS. dla tych co nie w temacie z tymi numerkami - http://sip.mf.gov.pl -
    wpisujemy podane wyzej sygnaturki w wyszukiwarce i czytamy wyjaśnienie US :)