eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak uzyskać dane z ZUS › Re: Jak uzyskać dane z ZUS
  • Data: 2010-04-20 09:13:10
    Temat: Re: Jak uzyskać dane z ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20-04-2010 o 11:11:17 s s <s...@g...com> napisał(a):

    > On 20 Kwi, 10:45, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    >> Dnia 20-04-2010 o 10:39:28 s s <s...@g...com> napisał(a):
    >>
    >> > Witam,
    >> > odziedziczyłem w firmie spory bałagan w Płatniku. Nikt nie wie na
    >> > pewno co było wysyłane do ZUS i co do niego dotarło, a z ZUS dochodzą
    >> > informacje, że mają zarejestrowane jeszcze zupełnie coś innego :-)
    >> > Czy jest jakaś możliwość uzyskania z ZUS "kopii dokumentów mojej
    >> > firmy"? Krótko mówiąc, chciałbym na nowo stworzyć bazę Płatnika z
    >> > dokumentami zgłoszeniowymi i rozliczeniowymi wg tego co ma ZUS.
    >> > Pozdrawiam
    >> > Szymon
    >>
    >> A czy nie zadziałałaby metoda "na cef-a" - czyli elektroniczne
    >> korekty wszystkiego wstecz na prawidłowe wartości, niezależnie od tego
    >> co było wysyłane i co doszło ?
    >>
    >> --
    >> Tomek
    >
    > Problem w tym, że np ZUS ma błędne zgłoszenia (błędne tytuły
    > ubezpieczenia pracowników), o których nie wiem i nie mam ich jak
    > skorygować. Chciałbym w końcu "zobaczyć" co ZUS zarejestrował na temat
    > naszych pracowników.
    > Szymon

    Ja kiedyś uzyskałem jakieś duplikaty, ale nie wiem czy to była dobra wola
    pani w okienku czy oficjalna procedura.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1