  • Data: 2004-02-16 20:17:20
    Temat: Re: Jak uniknąć środków trwałych - komputery
    Od: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Mon, 16 Feb 2004 18:27:42 +0000 (UTC), " nocnyMarek"
    > <n...@N...gazeta.pl> piszesz:

    > Czy rzeczywiście funkcjonuje taka interpretacja?
    >
    > Czytając art 22g.17 raczej sądzę, że części składowe lub preyferyjne
    > do 3500 nie wchodzą do rocznej sumy wydatków na ulepszenie.

    Hmmm, przeczytałem jeszcze raz i byłbym skłonny sie z Tobą zgodzić
    choć 'moją' interpretację spotkałem już parę razy.
    W takim razie napisałem o 'rocznie' za dużo.

    Bardzo ciekawi mnie jeszcze jeden aspekt sprawy.
    Co będzie w przypadku modernizacji wyposażenia,
    jeśli komputera nie zaliczę do ŚT (bo np. kosztował 2800 brutto)
    Czy można ulepszać wyposażenie?
    Czy w wyniku ulepszenia stanie sie ŚT?
    Czy przywołany pkt ustawy należy stosować przez analogię?