    Date: Thu, 06 Oct 2011 16:16:32 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to zrobić?

    On 2011-10-06 15:58, Waldemar wrote:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > zgłosiłem kiedyś w gminie:
    > "WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW
    > ZWOLNIONYCH Z OBOWIĄZKU UZYSKANIA ZEZWOLENIA NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI
    > W ZAKRESIE ZBIERANIA LUB TRANSPORTU ODPADÓW"
    >

    > oto chodzi?

    Nie wiem - akurat ten aspekt nie był mi do niczego potrzebny.

    Natomiast warunki zwolnienia masz w ustawie. Może doczytaj.

    Tomek podawał tu link do portalu "śmieciowego". Udzielał się tam co
    najmniej jeden gość który sprawiał wrażenie, że zna się na szeroko
    rozumianym prawie ochrony środowiska.

    Nie bardzo mam teraz czas na odszukanie tego postu ale może Tomek przypomni.

    Piotrek