  • Data: 2011-10-06 14:47:45
    Temat: Re: Jak to zrobić?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-06 15:58, Waldemar wrote:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > zgłosiłem kiedyś w gminie:
    > "WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW
    > ZWOLNIONYCH Z OBOWIĄZKU UZYSKANIA ZEZWOLENIA NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI
    > W ZAKRESIE ZBIERANIA LUB TRANSPORTU ODPADÓW"
    >

    > oto chodzi?

    Tak na szybko odpytałem i to zwolnienie reguluje rozporządzenie Ministra
    Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w
    sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają
    zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. U. z 2004 r. Nr 16, poz. 154).

    Tak więc być może sprawę rejestracji masz załatwioną bo tam podobno
    nawet jakieś odpady niebezpieczne się łapią. Ale nie wiem czy akurat
    monitory CRT.

    Natomiast jest jeszcze kwestia zawiadomienia, a kiedy masz więcej niż
    100 kg niebezpiecznych rocznie to zatwierdzenia planu gospodarki
    odpadami niebezpiecznymi i to na pewno (99.99%) robisz nie w gminie
    tylko w urzędzie marszałkowskim - ale oczywiście może być delegatura
    gdzieś tam lokalnie.

    No i kwestia sprawozdań również do urzędu marszałkowskiego, które jak
    rozumiem miałeś szansę już dwa opuścić. A o ile wiem od tego zwolnień
    nie ma.

    Piotrek