    From: "pisarz" <q...@q...co>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to zaksiegowac ?
    Date: Wed, 15 Sep 2004 22:16:05 +0200

    z ustawy o PCC
    Art. 2.
    Nie podlegają podatkowi:
    4) czynności cywilnoprawne, jeżeli przynajmniej jedna ze stron z tytułu
    dokonania
    tej czynności jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług lub
    jest z niego zwolniona, z wyjątkiem umów sprzedaży i zamiany zwolnionych
    z podatku od towarów i usług, których przedmiotem są nieruchomości
    lub ich części albo prawo użytkowania wieczystego,

    > Ale w ustawie jest napisane, że jak ktoś kupuje na handel, to on płaci
    PCC.
    Czy to podlega pod handel nieruchomościami?

    Darek