  • Data: 2004-09-15 20:51:49
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac ?
    Od: "Mick" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0409151821060.-147735589@Athlon.p
    ortezjan.zabrze.pl...

    > Jak kupujesz od faktycznego właściciela i wyłożysz mu że kupujesz
    > "na firmę" to nie widzę powodów dla których nie miałby ci podpisać
    > rachunku (no, musi podać swoje dane w tym adres, jakby podał NIP to
    > nie zawadzi - IMHO niekoniecznie, numer dowodu...).
    > Taki "kwit" jest IMO perfekcyjnym "dowodem zakupu".
    > Jak ponad 1000 zł to PCC się należy (i ty go wtedy płacisz).

    Na gieldzie niestety nie ma mowy o zadnych rachunkach jesli chodzi o sprzet
    uzywany. Nikt mi zadnego papieru nie wystawi ani nikt mi nie podpisze
    papieru ktory ja wystawie - wiec ta droga jest zamknieta.

    Ale slyszalem cos o fakturach wewnetrznych - ktore wystawia sie sobie
    samemu. Kupilbym sprzet na gieldzie a nastepnie sam sobie wystawil fakture -
    chyba tak to dziala - moze wiesz cos na ten temat ?

    Slyszalem tez cos o czyms takim jak przekazanie swoich dobr osobistych
    (zakupionych na tej gieldzie) na poczet prowadzonej dzialalnosci....

    Moze wie ktos cos wiecej na ten temat ?