  • Data: 2003-10-03 19:36:55
    Temat: Re: Jak to w koncu jest
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Dostałem fakturę VAT z dnia 30.09 z terinem do 10.10. VAT jak dotej pory
    : księgowałem na wrzesień a koszty w dniu zapłaty. Do tej pory robiłem to

    Raczej koszty wg faktury we wrześniu.
    Termin płatności ma się nijak do kosztów, dzień faktycznej zapłaty (w
    przypadku faktur kosztowych) także nijak.

    Dzień zapłaty całej faktury potrzebny jest do odliczenia VAT przy metodzie
    kasowej, przy innej nie.
    No chyba, że chcesz mieć zwrot przyspieszony (25 dni).

    : jednym wpisem w programie a teraz... nie mogę. Program sugeruje że albo
    : wszystko we wrześniu albo, jeśli wpiszę datę zapłąty to w dacie zapłaty
    : a VATu wtedy nie dam rady cofnąć. Jak więc to zrobić?

    Zmień program, to nie będzie ci głupot podpowiadał.

    : A może źle do tej pory księgowałem?

    Coś na to wychodzi.

    Pozdrawiam
    Czarek